vineri, 13 decembrie 2013

Bulgari de zapada





Buna dimineata! Peste tot in Romania ninge, la mine e doar putina bruma dimineata...asa ca avand nostalgia zapezii am zis sa fac niste bulgari de zapada dar care se topesc in gura! :-D Acesti biscuiti ( de post sau nu, alegeti voi ) sunt absolut senzationali si va vor insenina cu siguranta o zi friguroasa de iarna.

Ingrediente: 230 g unt/magarina ( la temperatura camerei ), 135 gr zahar pudra, 1/2 lingurita de sare, 100 gr migdale (maruntite fin), 1 lingura esenta vanilie, 1 lingura esenta migdale, 270 gr faina.

Preparare: am mixat untul (la temperatura camerei) int-un bol cateva minute, putin cate putin adaugand zaharul pudra si sarea pana cand a devenit spumos. Am adaugat migdalele, esenta de vanilie si migdale, am mixat putin apoi am incorpoat si faina cernuta, pe rand 


pana am obtinut un amestec omogen. Din acest amestec am format bilute ( atentie la marimea lor pentru ca vor creste destul de mult-daca doriti biscuiti mai mai faceti bilute cam cat o nuca, asa cum le-am facut eu iar daca doriti biscuiti mai mici reduceti cantitatea la jumatate) pe care le-am asezat in tava bine distantate intre ele si le-am bagat la cuptor (preincalzit) la 160 grade timp de 20-25 minute 



pana cand vedeti ca se rumenesc usor pe margine. I-am scos din tava cu tot cu hartia de copt, am asteptat 3 minute sa se raceasca putin


apoi i-am "nins" cu zahar pudra din abondanta cat mai sunt calzi.



Daca o sa faceti bilute cat jumatate de nuca veti obtine biscuitii din imagine, mai mici dar la fel de gustosi.




Cam asta ar fi diferenta de marime intre cele doua feluri. Eu am incercat ambele variante dar mi-au placut tare mult cei mai mari pt ca seamana atat de bine cu niste bulgari de zapada . Din aluatul acesta mie mi-au iesit 30 biscuiti mari si 30 mici, dar s-au topit repede..si nu de la caldura! :-D




Sunt atat de frumosi incat  parca si Mosul ar pofti la niste bulgari de zapada! :-D Sa aveti pofta! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!